Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Меню
Наша адреса: 02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а mail@elvis.com.ua
02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а mail@elvis.com.ua
Понеділок - п'ятниця з 9.30 до 18.00
Субота, неділя вихідні
Консультації, прийом замовлень телефоном
та e-mail - без вихідних, з 9.30 до 20.00
+38 044 331-43-11 +38 067 468-69-00 mail@elvis.com.ua Замовити дзвінок

Техпідтримка

Технічна підтримка компанії ELVIS.
Ми працюємо поруч із клієнтом на всіх етапах: від запуску обладнання до вирішення нестандартних ситуацій.

Якщо потрібна допомога з налаштуванням IP-камер, реєстратора, системи контролю доступу чи сигналізації — ви завжди можете звернутися до технічного відділу компанії ELVIS. Ми проконсультуємо, надамо інструкції, дистанційно протестуємо обладнання та, за потреби, організуємо сервісний супровід.

Серед типових запитів:
• Перевірка та налаштування IP-камер, відеореєстраторів, PoE-комутаторів
• Діагностика та оновлення систем СКД (U-Prox, FortNet, STOP-Net)
• Консультації по роботі систем сигналізації Ajax, Satel, U-Prox
• Підбір та тестування джерел живлення, резервування, налаштування UPS
• Віддалене підключення, доступ через хмару, мобільні додатки

Працюємо тільки з тим, що реально встановлюється в Україні.
Справжня техпідтримка — це коли пояснили зрозуміло, а все запрацювало з першого разу.

Звертайтеся — ми на зв’язку. 

ВАЖЛИВО! Для оперативного та якісного вирішення питання під час звернення до техпідтримки:

  • правильно вкажіть найменування моделі обладнання;
  • чітко сформулюйте питання;
  • опишіть послідовність дій;
  • у разі звернення через месенджери або електронну пошту прикладіть скріншот помилки через яку виникає питання.

Хто може мене проконсультувати стосовно обладнання?

Якщо вас цікавить консультація щодо підбору обладнання, то краще звернутися до когось із менеджерів-консультантів за телефонами з розділу Контакти.

Якщо вас цікавить питання щодо налаштування обладнання, просимо телефонувати/писати за телефоном: (067) 468-69-00 (є Viber, Telegram, WhatsApp).

Я придбав у вас обладнання, але виникли складнощі з підключенням. До кого я можу звернутися?

Якщо вас цікавить проста консультація, то краще звернутися до менеджера, який робив відвантаження, за телефонами з розділу КонтактиЯкщо вас цікавить складне питання щодо налаштування обладнання, просимо телефонувати/писати за телефоном: (067) 468-69-00 (є Viber, Telegram, WhatsApp).

Де я можу завантажити інструкцію до обладнання? 

Інструкції в електронному вигляді знаходяться у вкладці Інструкція на сторінці товару (якщо інструкція на стрінці товару відсутня, просимо телефонувати/писати за телефоном: (067) 468-69-00 (є Viber, Telegram, WhatsApp) - ми надішлемо її вам або викладемо на сторінку товару. А також інструкції, паспорти знаходяться в комплекті до обладнання і будуть доступні після придбання товару.

Де я можу завантажити програмне забезпечення до обладнання?

Якщо для обраного вами товару є безкоштовне програмне забезпечення, просимо телефонувати/писати за телефоном: (067) 468-69-00 (є Viber, Telegram, WhatsApp).