Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: 02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а
02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а
Понеділок - п'ятниця з 9.30 до 18.00
Субота, неділя вихідні
Консультації, прийом замовлень телефоном
та e-mail - без вихідних, з 9.00 до 20.00
Наш e-mail: mail@elvis.com.ua
+38 044 331-43-11 +38 067 468-69-00 +38 099 753-61-15 Замовити дзвінок

Обмін і повернення

Умови обміну і повернення товару

Відповідно до Закону «Про захист прав споживача» покупець - фізична особа може протягом 14 днів після здійснення покупки повернути або обміняти придбаний у нас товар належної якості на аналогічний або будь-який інший наявний (з огляду на різницю в ціні).
Список умов обміну і повернення
• товар не був у використанні, відсутні сліди експлуатації і установки
• не проводилося змін в програмному забезпеченні
• товар повинен бути тільки в оригінальній упаковці, збережена первісна комплектація
• збережене заводське маркування
Щоб обміняти або повернути товар необхідно надати продавцю:
• товар у повній комплектації
• документ, що підтверджує покупку
• гарантійний талон (за наявності)
• дані розрахункового рахунку (за умови розрахунку за покупки з розрахункового рахунку, карткою)
• дані документа, який засвідчує особу покупця: паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення, код РНОКПП
• оригінал заяви покупця (в паперовому варіанті або підписаному електронним цифровим підписом), зразок заяви.
Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта» або в офісі за адресою: Київ, вул. Сімферопольська 13а.
Всі деталі щодо обміну і повернення попередньо погоджуйте з менеджером. Можна також заповнити форму на обмін чи повернення товару.

Терміни обміну і повернення

     Повернення і обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
     Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Що таке товари належної якості?

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

Хочете повернути товар? Що робити?

Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі “контакти”. Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто сплачує за пересилання повернення товару?

У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем, ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН).

Коли повернуть гроші?

Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата, за умови отримання продавцем товару та оригіналу заяви про повернення товару.

Бажаєте обміняти товар? Що робити?

Для того щоб узгодити обмін товару, вам необхідно зв`язатися з продавцем за даними, які вказані в розділі “Контакти”.

Хто платить за пересилання обміну товару?

При обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН).

Коли відправлять товар на обмін?

Після отримання та огляду товару, який вам не підійшов, протягом 5 робочих днів буде відправлено інший обраний аами товар.

Що робити якщо при отриманні ви знайшли пошкодження чи отримали неякісний товар?

Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження товару, вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. 

Хто платить за повернення / обмін неякісного товару?

У разі виявлення неякісного товару, вартість доставки обидві сторони оплачує наш магазин.