Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: 02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а
02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а
Понеділок - п'ятниця з 9.30 до 18.00
Субота, неділя вихідні
Консультації, прийом замовлень телефоном
та e-mail - без вихідних, з 9.00 до 20.00
Наш e-mail: mail@elvis.com.ua
+38 044 331-43-11 +38 067 468-69-00 +38 099 753-61-15 Замовити дзвінок

Гарантія

Умови гарантії на обладнання:     

1. Продавець гарантує, що товар на час продажу не має несправностей та дефектів. Це страхує покупця від прихованих заводських дефектів обладнання, які не були виявлення при тестуванні на виробництві, передпродажній підготовці та первинній експлуатації.    
2. Гарантійні обов'язки набувають чинності з моменту купівлі обладнання. Гарантія є дійсною та може здійснюватися в уповноважених сервісних центрах.    
3. Під час дії гарантійного терміну, сервісний центр відновлює або замінює дефектну деталь обладнання. Всі несправні деталі обладнання та деталі та/або компоненти, що не підлягають ремонту, залишаються в сервісному центрі і є його власністю. Відремонтоване обладнання в справному стані повертається покупцю.    
4. Після гарантійного ремонту або заміни обладнання (у разі неможливості його ремонту), обладнання зберігає право на гарантійне обслуговування до закінчення терміну гарантії, відповідно до положень чинного законодавства України.    
5. Ця обмежена гарантія не розповсюджується на дефекти, що виникли в результаті нормального зносу елементів та/або компонентів обладнання.    
6. Ця обмежена гарантія не розповсюджується на випадки, коли:
а) дефект є наслідком:
• порушення правил експлуатації, зберігання або транспортування;
• необережного використання;
• дії вологи або екстемальних температурних умов;
• екстремальних умов навколишнього середовища;
• пошкодження блискавкою чи/або перепадами напруги мережі живлення;
• пошкодження гризунами чи комахами;
• дії хімікатів, що спричинила корозію і окислення;
• несанкціонованих модифікацій або з'єднань;
• несанкціонованого розкриття або ремонту обладнання (його елементів або компонентів);
• стихійного лиха;           
• інших випадків, що знаходяться поза контролем продавця (включаючи, але не обмежуючись недоліками частин, що зношуються, наприклад, батарей, що мають обмежений термін служби тощо).
б) серійний номер, код датування обладнання знятий, стертий, спотворений;
в) дефекти або несправності, що виникли внаслідок невірного випробування, операцій настройки або регулювання, використання неліцензійного програмного забезпечення, і будь-яких змін або модифікацій обладнання (елементів і/або його компонентів);
г) обладнання розбиралося або ремонтувалося сервісним центром, що не має повноважень на це від виробника.    
7. Вимоги покупця розглядаються при наданні дркументу на придбання товару та/або гарантійного талону.    
8. Доставка обладнання для гарантійного обслуговування здійснюється покупцем за адресою: м. Київ, вул. Сімферопольська, оф. 206, тел. (099) 7536115 або на узгоджене відділення перевізника ТОВ "Нова пошта".